середа, 1 лютого 2017 р.

Методичний захід у формі аукціону педагогічних ідей за темою «Інноваційні технології в освітньому просторі ДНЗ».

Інноваційна діяльність - пріоритетний напрям освітньої роботи ДНЗ
Невідповідність старих методів навчання, виховання та розвитку дітей новим умовам життя; суперечність між масою нових відомостей і рамками навчально-виховного процесу стали поштовхом до переосмислення цінностей, пошуку нового в теорії та практиці навчання і виховання, еволюції змісту, форм і методів навчання, яка спонукає до розробок і впровадження інноваційних освітніх технологій.
ЛОГОРИТМІКА 
Логоритміка – 
це низка вправ, завдань, ігор, що поєднує в собі музику і рухи, музику і слово, музику, слово і рухи. І все це направлення на вирішення корекційних, освітніх, а також оздоровчих задач.

ТАНЦЮВАЛЬНО-ІГРОВА   ГІМНАСТИКА
 «СА-ФІ-ДАНС» /автор: Ж. Фірільова/
Суть програми: сприяння всебічному гармонійному  розвитку особистості дошкільника засобами танцювально-ігрової гімнастики.
Гімнастика «Са-фі-данс» являє собою танцювально-ритмічну гімнастику, нетрадиційні види вправ і креативну гімнастику.

МIЖНАРОДНА ВИХОВНА СИСТЕМА «SELF-ESTEEM»
«Self-Esteem» — виховання особистості, позитивної самооцінки, почуття власної гідності та соціальної відповідальності.
Розвиток особистості – головна ідея у даній системі освіти. Навчання буде успішним, якщо людина розвивається як особистість, якщо оволодіє позитивною самооцінкою, почуттям власної гідності (досвідом, що дозволяє впоратися з проблемами життя і надає відчуття того, що людина гідна щастя).

КОМП’ЮТЕР ЯК «ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ ЗНАРЯДДЯ»
Комп’ютер сьогодні посідає значне місце в освітньому процесі. Він є засобом оптимізації навчальної діяльності дошкільників і розвитку їхніх життєвих компетентностей, своєрідним «інтелектуальним знаряддям». Комп’ютер як інструмент діяльності формує у дітей передумови теоретичного мислення, здатність свідомо обирати спосіб дії та працювати самостійно в індивідуальному темпі.

На сучасному етапі все очевиднішим стає те, що традиційна освіта, орієнтована на передавання знань, умінь і навичок, не встигає за темпами їх нарощування. Специфічними особливостями інноваційного навчання є його відкритість майбутньому, здатність до передбачення на основі постійної переоцінки цінностей, налаштованість на конструктивні дії в оновлюваних ситуаціях, основою яких є інноваційні педагогічні технології. З цією метою на базі нашого закладу відбулося засідання творчої групи вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів, заступників директорів НВК з навчально-виховної роботи, керівників методичних об’єднань та музичних керівників.



Немає коментарів:

Дописати коментар