ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ
КВАЛІФІКАЦІЇ ТА АТЕСТАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Відповідно до Порядку загальний обсяг
підвищення кваліфікації педагогічного працівника дошкільного, позашкільного
закладу освіти встановлюється його засновником (або уповноваженим ним органом),
але не може бути менше ніж 120 годин на п'ять років.
З огляду на відсутність встановлених
законодавством норм щорічного підвищення кваліфікації, необхідного для
проходження чергової атестації, рекомендовано атестаційним комісіям, починаючи
з 2020 року:
встановлювати мінімальні вимоги щодо
обсягу (кількості годин) підвищення кваліфікації педагогічних працівників
закладів дошкільної, позашкільної освіти та не менше ніж:
- 24 години, якщо завершення атестації припадає на 2020 рік;
- 48 годин, якщо завершення атестації припадає на 2021 рік;
- 72 годин, якщо завершення атестації припадає на 2022 рік;
- 120 годин, якщо завершення атестації припадає на 2023 рік та наступні роки.
Щорічний обсяг (кількість годин)
підвищення кваліфікації визначається педагогічним працівником та має бути
відображений у відповідному плані підвищення кваліфікації, а в рік проходження
атестації має бути не меншим зазначених вище обсягів. При цьому, облік годин
підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється за
накопичувальною системою. Якщо обсяг підвищення кваліфікації визначається в
кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи, то 1 кредит
дорівнює 30 годинам.
Вихователю-методисту ЗДО слід вести
облік підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
(зразки ведення обліку ПК)
- згідно Порядку ПК планування підвищення кваліфікації працівників закладу освіти здійснюється двома етапами. На першому етапі здійснюється перспективне планування у поточному році на наступний календарний рік шляхом затвердження педагогічною радою орієнтовного плану підвищення кваліфікації.
- кожен педагогічний та науково-педагогічний працівник, який має право на підвищення кваліфікації за рахунок зазначених коштів, подає керівникові відповідного закладу освіти (уповноваженій ним особі) пропозицію до плану підвищення кваліфікації на відповідний рік
- план підвищення кваліфікації певного закладу освіти на відповідний рік включає: список педагогічних та/або науково-педагогічних працівників, які повинні пройти підвищення кваліфікації у цьому році, теми (напрями, найменування), форми, види, обсяги (тривалість) підвищення кваліфікації (у годинах або кредитах ЄКТС), перелік суб’єктів підвищення кваліфікації, строки (графік), вартість підвищення кваліфікації (у разі встановлення) або примітку про безоплатний характер надання такої освітньої послуги чи про самостійне фінансування підвищення кваліфікації педагогічним або науково-педагогічним працівником.
- працівник повинен поінформувати керівника закладу освіти або уповноважену ним особу про стан проходження ним підвищення кваліфікації у поточному році з додаванням копій отриманих документів про підвищення кваліфікації. Відповідна інформація зберігається в особовій справі працівника відповідно до законодавства.
Немає коментарів:
Дописати коментар