ДОБРОТВІРСЬКИЙ ЗДО №1 "СТРУМОЧОК"
«Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти»:
Тема: ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ СКЛАДНИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1. Роль зображувальної діяльності у особистісному
розвитку та практичній реалізації художньо-естетичного потенціалу дітей
дошкільного віку.
2. Зображувальна діяльність у закладах дошкільної
освіти:
- Види зображувальної діяльності.
- Засоби та матеріали для образотворення дітей дошкільного віку.
- Технічні прийоми видів зображувальної діяльності.
- Вікові особливості образотворення в дошкільному віці.
- Типові помилки вихователя у підході до зображувальної діяльності.
3. Характер та етапи становлення дитячої творчості.
4. Нетрадиційні техніки
образотворення як засіб розвитку стійкого інтересу до зображувальної
діяльності.
5. Робота з обдарованими дітьми.
- Методика роботи з обдарованими дітьми.
- Визначення наявності таланту у дітей дошкільного віку.
- Розвиток дитячого таланту.
6. Роль зображувальної діяльності у психічному розвитку дітей дошкільного віку.
7. Діагностика та корекція дитячих невротичних проявів шляхом малювання
8. Кольорознавство. Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини.
«Забезпечення
якості дошкільної освіти»
http://new.loippo.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/302-Забезпечення-якості-дошкільної-освіти.pdf
Тема. Створення інклюзивного освітнього середовища в ЗДО. Особливості
роботи з дітьми дошкільного віку
2. Невротичні прояви дітей дошкільного віку: діагностика та корекція.
3. Особливості роботи з дітьми з ООП в інклюзивних групах
3.1. Діти з затримкою психічного розвитку:
- специфіка роботи з дітьми з ЗПР;
- організації та проведення освітньої діяльності з дитиною з ЗПР;
- рекомендації батькам дітей з затримкою психічного розвитку.
- портрет гіперактивної дитини;
- як працювати з дітьми з СДУГ;
- основні моменти підходу до гіперактивних дітей.
- особливості розвитку дітей з РАС;
- специфіка роботи з дітьми-аутистами;
- адаптація аутиста до дитсадка;
- помилки педагога в роботі з дитиною з РАС;
- освітня діяльність дитини-аутиста.
- характерні особливості дітей із синдромом Дауна;
- методики для роботи з дітьми з синдромом Дауна;
- навчання дітей із синдромом Дауна.
«Практика
інклюзії в закладі дошкільної освіти»
Застосування арт-терапії в роботі з дітьми з ООП
- Класична арт-терапія
- Сучасна арт-терапія
- «Читання» дитячих малюнків.
- Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини. Методика «кольорові діти».
- «Спільне малювання» у роботі з дітьми-аутистами. Арт-терапія як метод корекції страху у дітей з аутизмом.
- Арт-терапія для дошкільнят як метод роботи з гіперактивними дітьми.
- Розвиток мотивації до продуктивної діяльності дітей з ЗПР.
Немає коментарів:
Дописати коментар