четвер, 17 листопада 2022 р.

ДОБРОТВІРСЬКИЙ ЗДО №1 "СТРУМОЧОК"



Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». Кафедра педагогіки, асистентка

«Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти»:

http://new.loippo.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/301-Оновлення-змісту-освітнього-процесу-в-контексті-Базового-компоненту-дошкільної-освіти.pdf

Тема: ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ СКЛАДНИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 

1. Роль зображувальної діяльності у особистісному розвитку та практичній реалізації художньо-естетичного потенціалу дітей дошкільного віку.

2. Зображувальна діяльність у закладах дошкільної освіти:

  • Види зображувальної діяльності.
  • Засоби та матеріали для образотворення дітей дошкільного віку.
  • Технічні прийоми видів зображувальної діяльності.
  • Вікові особливості образотворення в дошкільному віці.
  • Типові помилки вихователя у підході до зображувальної діяльності.

3. Характер та етапи становлення дитячої творчості.

4. Нетрадиційні техніки  образотворення як засіб розвитку стійкого інтересу до зображувальної діяльності.

5. Робота з обдарованими дітьми.

  • Методика роботи з обдарованими дітьми.
  • Визначення наявності таланту у дітей дошкільного віку.
  •  Розвиток дитячого таланту.

6. Роль зображувальної діяльності у психічному розвитку дітей дошкільного віку.

7. Діагностика та корекція дитячих невротичних проявів шляхом малювання

8. Кольорознавство. Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини.

«Забезпечення якості дошкільної освіти»

http://new.loippo.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/302-Забезпечення-якості-дошкільної-освіти.pdf 

Тема. Створення інклюзивного освітнього середовища в ЗДО. Особливості роботи з дітьми дошкільного віку

1. Організація інклюзивного освітнього середовища в ЗДО.
2. Невротичні прояви дітей дошкільного віку: діагностика та корекція.
3. Особливості роботи з дітьми з ООП в інклюзивних групах
3.1. Діти з затримкою психічного розвитку:
  • специфіка роботи з дітьми з ЗПР;
  • організації та проведення освітньої діяльності з дитиною з ЗПР;
  • рекомендації батькам дітей з затримкою психічного розвитку.
3.2. Педагогічні правила в роботі з гіперактивними дітьми:
  • портрет гіперактивної дитини;
  • як працювати з дітьми з СДУГ;
  • основні моменти підходу до гіперактивних дітей.
3.3. Дитина з розладами аутичного спектру в дитсадку:
  • особливості розвитку дітей з РАС;
  • специфіка роботи з дітьми-аутистами;
  • адаптація аутиста до дитсадка;
  • помилки педагога в роботі з дитиною з РАС;
  • освітня діяльність дитини-аутиста.
3.4. Особливості навчання дитини із синдромом Дауна:
  • характерні особливості дітей із синдромом Дауна;
  • методики для роботи з дітьми з синдромом Дауна;
  • навчання дітей із синдромом Дауна.
4. Казкотерапія як метод співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами.

«Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти»

https://loippo.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/02/321-Практика-інклюзії-в-закладі-дошкільної-освіти.pdf

Застосування арт-терапії в роботі з дітьми з ООП


1. Арт-терапія – лікування мистецтвом, як метод роботи з дітьми з ООП. 
2. Показання для застосування арт-терапії.
  • Класична арт-терапія
  • Сучасна арт-терапія
4. Арт терапія як метод впливу на дитячу психіку.
  • «Читання» дитячих малюнків.
  • Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини. Методика «кольорові діти».
5. Арт-терапія в роботі вихователя ЗДО в інклюзивних групах.
  • «Спільне малювання» у роботі з дітьми-аутистами. Арт-терапія як метод корекції страху у дітей з аутизмом.
  •  Арт-терапія для дошкільнят як метод роботи з гіперактивними дітьми.
  • Розвиток  мотивації до продуктивної діяльності дітей з ЗПР.
6. Засоби, що використовуються в недирективній ігротерапії
7. Створення невимушених ситуацій спілкування і максимальне мотивування дитини до взаємодії. Рекомендації щодо використання елементів арт-терапії у  роботі з дітьми дошкільного віку.


Немає коментарів:

Дописати коментар