ДОБРОТВІРСЬКИЙ ЗДО №1 "СТРУМОЧОК"
«Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти»:
Тема: ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК НЕВІД’ЄМНИЙ СКЛАДНИК ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1. Роль зображувальної діяльності у особистісному
розвитку та практичній реалізації художньо-естетичного потенціалу дітей
дошкільного віку.
2. Зображувальна діяльність у закладах дошкільної
освіти:
- Види зображувальної діяльності.
 - Засоби та матеріали для образотворення дітей дошкільного віку.
 - Технічні прийоми видів зображувальної діяльності.
 - Вікові особливості образотворення в дошкільному віці.
 - Типові помилки вихователя у підході до зображувальної діяльності.
 
3. Характер та етапи становлення дитячої творчості.
4. Нетрадиційні техніки 
образотворення як засіб розвитку стійкого інтересу до зображувальної
діяльності.
5. Робота з обдарованими дітьми.
- Методика роботи з обдарованими дітьми.
 - Визначення наявності таланту у дітей дошкільного віку.
 - Розвиток дитячого таланту.
 
6. Роль зображувальної діяльності у психічному розвитку дітей дошкільного віку.
7. Діагностика та корекція дитячих невротичних проявів шляхом малювання
8. Кольорознавство. Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини.
«Забезпечення
якості дошкільної освіти»
http://new.loippo.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/302-Забезпечення-якості-дошкільної-освіти.pdf
Тема. Створення інклюзивного освітнього середовища в ЗДО. Особливості
роботи з дітьми дошкільного віку
2. Невротичні прояви дітей дошкільного віку: діагностика та корекція.
3. Особливості роботи з дітьми з ООП в інклюзивних групах
3.1. Діти з затримкою психічного розвитку:
- специфіка роботи з дітьми з ЗПР;
 - організації та проведення освітньої діяльності з дитиною з ЗПР;
 - рекомендації батькам дітей з затримкою психічного розвитку.
 
- портрет гіперактивної дитини;
 - як працювати з дітьми з СДУГ;
 - основні моменти підходу до гіперактивних дітей.
 
- особливості розвитку дітей з РАС;
 - специфіка роботи з дітьми-аутистами;
 - адаптація аутиста до дитсадка;
 - помилки педагога в роботі з дитиною з РАС;
 - освітня діяльність дитини-аутиста.
 
- характерні особливості дітей із синдромом Дауна;
 - методики для роботи з дітьми з синдромом Дауна;
 - навчання дітей із синдромом Дауна.
 
«Практика
інклюзії в закладі дошкільної освіти»
Застосування арт-терапії в роботі з дітьми з ООП
- Класична арт-терапія
 - Сучасна арт-терапія
 
- «Читання» дитячих малюнків.
 - Колір як засіб пізнання внутрішнього стану дитини. Методика «кольорові діти».
 
- «Спільне малювання» у роботі з дітьми-аутистами. Арт-терапія як метод корекції страху у дітей з аутизмом.
 - Арт-терапія для дошкільнят як метод роботи з гіперактивними дітьми.
 - Розвиток мотивації до продуктивної діяльності дітей з ЗПР.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар