субота, 19 листопада 2022 р.

СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗДО

Розрізняють три взаємопов’язані компоненти освітнього середовища у дошкільних групах. Для того, щоб середовище сприяло розвитку і навчанню дітей, потрібно, щоб кожен із цих компонентів був ретельно продуманий і реалізований.

Середовище має великий вплив на розвиток дитини в усіх сферах. Створюючи фізично і психологічно безпечне й стимулювальне середовище та забезпечуючи різноманітні ресурси, педагог сприяє розвитку і навчанню дітей через самостійне і групове дослідження, гру, взаємодію з іншими дітьми та дорослими 

ДЛЯ СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОТРІБНО:

Усі діти заслуговують на середовище, яке задовольняє їхні потреби бути здоровими, захищеними, відчувати себе комфортно.



Якщо педагог створює середовище, де кожна дитина відчуває свою належність до колективу і почувається комфортно, то діти: 

Не менш важливим елементом доступного освітнього середовища є доступність видів діяльності, зокрема для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Такі діти швидко втомлюються та можуть проявляти агресивність, діяльність за інерцією, невпевненість тощо, якщо заплановані вихователем види діяльності є надто складними для них. Щоб цього не трапилося, педагоги мають планувати види діяльності, які відповідають рівню розвитку дітей та розбивати їх на етапи. При цьому велику роль відіграє систематичне оцінювання, яке допомагає визначити актуальний рівень розвитку дитини та зону її найближчого розвитку, тобто якими вміннями і навичками дитина може оволодіти найближчим часом.

посилання на відео про "особливих" людей

    для батьків: https://www.youtube.com/watch?v=iAMCO-MAqSA


для дітей:https://www.youtube.com/watch?v=lxGNIvBPpms


як бачать світ аутистиhttps://www.youtube.com/watch?v=gJ6mW9JiKoM



Немає коментарів:

Дописати коментар